2013. december 16-án írták, hogy Arnold gyermekkora visszatért, mikor lovasként jelenik meg Las Vegasban. Érdemes figyelni a részletekre, ugyanis ezt a videót Arnold töltötte fel személyesen youtube oldalára, aki nemrég a Sír (magyarul Sírkő) nevű börtönből szökött meg Sylvester Stallone-val, soron következő filmjében pedig halált és mennybemenetelt mutat be.
Arnold Schwarzenegger születésnapja (1947. júli. 30.) 144 napra esik december 21-től, amely lényeges ebben a játékban, mint Christopher Nolan (1970. júli. 30.) esetében is, aki Arnold lovas videója napjaiban
(dec. 09, vagy 14.) rakta fel a netre az INTERSTELLAR első előzetesét, amely a dimenziók közti utazásról fog szólni.
Arnold lovas videóján 17 másodpercnél hallható Jézus neve és láthatunk zebrát is a videón, amely átjáró szimbolika. Arnold épp a zebránál kellett, hogy megálljon, mert nekiment egy másik lónak.
/Napkeleti bölcsek 347.old/
"Úgy tűnik, hogy Jézus mennybemenetele, Illéshez hasonlóan, bonyolult módon kapcsolatban van az Orionnal, és az égboltnak ez a része volt az, ahova hite szerint feljutott. Ha ez így van, akkor még egy okunk van arra, hogy figyelembe vegyük azt a tényt, hogy az Orion, "az idő atyja", most éri el az égbolton maximális magasságát. Tehát lehetséges, hogy a csillagkapu megnyílóban van?"
/Maja próféciák 170. old/
"Az egyiptomiak hittek egy égi túlvilágban, ahová haláluk után a lelkük kerül. A piramisok feliratai, amelyek a későbbi piramisok falán jelentek meg, elegendő bizonyítékot szolgáltatnak arra, hogy ők úgy képzelték el ezt az égi országot, mint az Orion csillagképet. Minden temetés a Nílus nyugati partján történt, mely a piramisok földjével a Tejútnak azt az oldalát képviselte, ahol az Orion helyezkedik el. A szertartások nyelvén az, hogy a holttestet átvitték a Níluson a temetéshez, valamiképpen összekapcsolta ezt azzal a rituáléval, ahogy a lélek átkel az égi Níluson, a Tejúton, hogy elérje az égben lévő paradicsomot, az Oriont, ahol Ozirisz uralkodik. A Tejút ily módon, mint a halottak folyója, az eredetei Styx lehetett, amelyen a halottnak át kellett kelnie ahhoz, hogy eljusson a túlvilágra. Sokszor úgy képzelik el a Tejutat, hogy mindkét felén kapu van. A kapuk ott helyezkednek el, ahol az ekliptikát keresztezi a Tejút.
Égi Jelek 307-312. old.:
A János által a jelenések könyvében leírt "Első és Utolsó"-ként emlegetett hatalmas lény volt az Orion, a mennyek kapui kulcsának őrzője, Szent Péter pedig bizonyos értelemben az ő intézője.
A zsidó kabbala hagyomány szerint Orion volt Adam Kadmon - isteni prototípus, amely mintájára minden embert formáltak - eredeti őstípusa.
Számos pátriárka, bíra és próféta őstípusával azonosíthatjuk még, ezért úgy tűnik, hogy a csillagkép szorosan kapcsolódik az emberiség megváltásának elméletéhez és folyamatához. A Jelenések könyvéből kiderül az is, hogy ő a mennyei Krisztus, vagyis a Földön Jézusként élt ember égi dimenziója. Az "Első és az Utolsó" az idők és Hádész kulcsainak őrzője. Hét gyertyatartó közepén áll, amelyek hét csillagot (bolygót) jelképeznek; ezeket is a kezében tartja. Ez is az Orionnal azonosítható; ennek igazolásaképpen, mint a többi Orion próféta, ő is övet visel.
Napjainkban Jeruzsálemből nézve, az Orion az Olajfák hegye fölött kel, mikor is a csillagkép majdnem az egész hegyet közrefogja. Legészakabbi pozíciójánál nyári napforduló idején pedig a Nap felé nyúl.
A jelenések könyve valószínűleg arra utal, amikor arról ír, hogy a nyári napforduló idején az Alfa és Omega olyan, mint a Nap, mikor fénylik az ő erejében.
Ha már a zsidóknál Orion ADAM KADMON, ebben az Arnold Schwarzenegger játszmában a HATODIK NAPON filmben volt Arnold ADAM Gibson.
A piramis szimbolika Arnoldnál a Marson játszódó TOTAL RECALL filmben jelenik meg, amely címmel az életrajzi könyvét is kiadta 2012-ben.
Arnold filmjének, az Oriont és a mennybemenetelt bemutató SABOTAGE-nak eredetileg TEN volt a címe, aztán lett a jelenlegi.
Ugyanígy lett módosítva a SZUPERCELLA, mely ESCAPE PLAN címen jelent meg, de korábban EXIT PLAN, azelőtt pedig THE TOMB volt a címe.
Ha megnézzük a TOTAL RECALL/EMLÉKMÁS 2012-es újradolgozását, abban már nem a Mars szerepel, viszont a mennybemenetel, a 42-es és Jézus Krisztus nem maradt ki a szimbolikákkal telerakott filmből, melyről a és a -ben bővebben.
Arnold 2012-ben pedig a THE EXPENDABLES 2/FELÁLDOZHATÓK 2 filmnél ült utolsó vacsorát, amelyről a -ben is írtam.
Mint korábban is írtam, Hollywoodban nem egy színésszel folytatnak végidő játékot, amelyekből egy szép mozaik illeszthető össze. Ha már Arnold 1999-es filmje ÍTÉLETNAP, az Ítélet napját természetesen egyik sem ismeri, és nem is ismerheti, hogy az mikor fog napra pontosan bekövetkezni, ugyanis azt csak az Atya tudja. Mindenesetre a végidő játéka láthatóan folyik, melynél a tervben megjelenik egy Krisztus utánzat, aztán Krisztus , aztán............
?144000:666?